Suck.

Vaknade med svullna mandlar igar som ledde till att jag blev forkyld/sjuk. Jag har knappt rort mig idag for att jag ska fa sa mycket vila som mojligt. Vill inte komma hem sjuk, vill kunna mysa och pussas :)
Har fixat med mitt bagage idag och det ser inte ljust ut. Har 15,8 kg i stora vaskan dar 15 kg ar max. I den lilla ar det lugnt med vikt med tight med plats. Ska dessutom shoppa imorrn igen sa maste verkligen sta emot och inte kopa mycket. Har dessutom provat outfit for resan (eftersom jag har problem med bagage)
Zerinas fina outfit:
- 4 par jeans
- t-shirt
- tunn langarmad troja
- tjock stickad troja
- kappa
- scarf, pannband & vantar

Mer tillkommer sakert efter morgondagens shopping. Jag kommer vara sa het!

Ska borja plugga nu sa att jag kan agna tid at vanner nar jag kommer hem.
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0