Onsdag, 2 days to go!

Ar inne pa min nast sista dag i Birmingham. Aker tidigt fredag morgon sa har bara torsdagen kvar att uppleva den "engelska kulturen". Jag har shoppat. That's it. Skulle sakert kunna ta 100 foton om jag skulle ta kort pa allt jag kopt. Tror det ar mitt satt att fortranga saknaden. Saknar Sverige och folket dar nagot sa otroligt :(

What better way to summerize than with pictures? Here we go..


Bor med slaktingar och har ar mamman (och jag)


Jag, kusin och Mel i affaren dar kusin jobbar.


Zerina phone home?


Provade 4 par jeans, inga problem ;)


Sightseeing in Birmingham

Ska ut och ta en promenad med min kusin nu, maste halla igang lite. Bosniska familjer maste verkligen mata en och jag har svart for att saga nej. Dalig kombination.
Zerina: 2 days to go
Sara: 21 days to go


Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0