One last day to go!

Min sista dag i Birmingham ar inte rolig. Det regnar lite smatt och jag sitter bara nervost och vantar pa morgondagen. Sa mycket kan ga fel och jag vill verkligen bara komma hem. Jag saknar alla dar hemma otroligt mycket, trodde aldrig det skulle vara sahar jobbigt. Maste komma ihag att aldrig aka bort ensam igen!
Har packat mina 2 vaskor och handbagaget vager 11 kg (max ar 10), incheckat bagage vager 16,2 kg (max ar 15). Ser inte ljust ut for tillfallet, men far hoppas pa att nagon utav tjejerna kan ta nagot.

handbagage & incheckat bagage


Jag ser inte alls galen ut nar jag ar ute pa promenad har, inte alls. Passar in i omradet iofs.

Ska pilla lite mer med packningen sa att den incheckade vager 300 gram mindre, gar nog pa nagot satt. Kanske maste ta pa mig mer trojor :P Wish me luck!

Take Care

Kommentarer
Postat av: Pär

Jag gillar verkligen din outfit när du är ute på promenad!

:-)

2009-10-22 @ 15:18:11
URL: http://parbie.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0