Min torsdag

Vanligtvis brukar jag vara ute på torsdagar. Underbara Klubb Pank och xoy är egentligen ett måste, men alla är bortresta nu. Jag stannade hemma och hade myskväll istället. Är 4 veckor idag, en månad på lördag och gullig som han är tänkte han på det. Han är så underbar ♥

Han var så söt när han kom med dem. Blev väldigt överraskad. Tack :)

Hann fixa lite med foton innan idag. Byta ut lite gamla mot nya, visst blev det bra?

Bilder från nu och då.

Snart dags för sängen, bara lite saker som ska bli gjorda först :) Hoppas ni har en trevlig kväll!
Take Care

Kommentarer
Postat av: Pär

Fick du roser av din kille tro? :-)

Förlåt att jag är så nyfiken, men jag tycker sånt där är så grymt gulligt, en liksom übersöt grej att göra!

2009-10-23 @ 09:12:08
URL: http://parbie.blogg.se/
Postat av: Anonym

Naaaaaaa! Va gullig han är!!! Alex har lite att lära av honom märker jag! Skärpning!

Fina bilderna blev!=) Men tycker du borde göra en vägg! Like mine!

Hittat en liten present till dig idag! Vi kommer kunna matcha!;)

Miss you

2009-10-23 @ 15:12:19





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0