Min kväll

Har haft fullt upp sedan jag sist skrev. Försökte plugga till tentan jag har på onsdag, men gav upp rätt fort. Jag får helt enkelt plugga för fullt imorgon. Har fixat lite här hemma istället och det ser annorlunda ut. Vem som än kommer hit lär ju märka att det har skett en förändring. Spännande, spännande.. ;)

Var ute med Mix i regnet och trodde jag hjälpte henne när jag tog på henne regnoverall men hon hoppade ur den efter 5 steg. Stackars Mixie ramlade omkull i overallen. Men söt var hon iaf med den på!

Mixie i regnoverall

Men nu ska jag ner i sängen och läsa lite inför provet. Får åtminstone försöka lära mig något idag.

Take Care

 

Ps. Detta försökte jag publicera 01:32 men dumma blogg.se skulle ha avbrott mellan 00-04 inatt. Tänker de inte på idioter som mig som bloggar 24’7?! Grrr..


Kommentarer
Postat av: Pär

GUUD VAD SÖÖT :):). Vi har lite gemensamt du och jag ju.. Hur fick du på din hund denna overall?? Peggy är omöjlig ibland asså! :)

Take care /Pär!

2009-10-27 @ 15:55:26
URL: http://parbie.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0