Måndag

Gick upp riktigt tidigt idag och framförde min fina powerpoint presentation. Jag pratade längst utav alla om man räknar minuter per elev. Det gick jättebra, trots att jag inte var tillräckligt förberedd.

Har diskuterat gymkort med mamma nu. Ska försöka få henne att betala halva nu när jag bestämt mig för att betala hela mobilräkningen själv! Jag förtjänar lite vuxen poäng nu ;)

Beställde hem en svart "bad hair day" mössa. Den vita passar inte till allt och då är det skönt att ha fler val! Beställde dessutom en ny extern hårddisk. Har 1,5 TB externt just nu, men snart har jag 1 TB till! yeay :D


Rut m. fler - www.nelly.com


Western Digital My Book 1 TB - www.misco.se

Ska nog ta en tupplur nu. Blev för mycket för mig att gå upp klockan 7.30
Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0