Lördag, Saturday, Subota, Samstag

Ordet lördag på de 4 språk jag kan. Endast svenskan som inte håller sig till S-början. På tal om ingenting..

Har precis varit ute och joggat. Rätt standard 4,6 km på 25 min. Var väldigt seg idag, men kan bero på att jag inte ätit något än och att klockan var 10 när jag gick ut eller på att jag gav blod tidigare i veckan. Jag föredrar att jogga kvällstid då ingen kan se mig och jag kan koncentrerar mig på min jogging. Jag var i grymt behov utav jogging efter fika, godis och pannkakor igår. Nu är det bara magträningen kvar!

Glömde nämna att jag gav blod i tisdags. Något jag brukade göra så ofta jag kunde innan, men när de en gång nekade mig då jag gjort ett hål i örat, lät jag bli att gå dit på ett år. Men nu var jag där och hade stöd med mig. Bästa Sara är ju borta i Thailand och hon brukar vara min "blod-buddy". Allt gick jättebra när jag gav blod, hade bästa blodvärdet hittills och hade inga problem med att gå därifrån. I hissen däremot kände jag att blodet rusade ner från huvudet och plötsligt låg jag på hissgolvet med 4 huvuden ovanför mig. Jag mådde faktiskt jättebra, men ingen trodde mig. Är väldigt skönt att svimma, ett nöje så att säga :P
Det är värt att svimma och orka mindre ett tag, så länge jag gör nytta. Förhoppningsvis hjälper jag någon.


Gå nu och ge blod efter min "inspirerande" berättelse ;)

Ska träna magen nu och sen blir det att göra sig redo för dagens aktiviteter. Uppdatering kommer senare!

Take Care

Kommentarer
Postat av: Lina

Lägligt, jag var och skickade mitt blod på analys för tre veckor sedan. Får snart veta om ja får bli blodgivare. Men jag är dödsskraj för det

2009-10-25 @ 20:28:05
URL: http://pajron.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0