Lördag - Halloween

Det märks när jag är med honom, jag har aldrig tid för bloggen. Igår hade jag min examination i Story telling där jag berättade bockarna Bruse med rekvisita. Min rekvisita bestod av Mario, Luigi, Yoshi och Donkey Kong. Trots att jag övade in den 3 på morgonen och hade underlig rekvisita så gjorde jag jättebra ifrån mig. Nu lämnar jag ENID kursen bakom mig :D

Igår blev det pizza, godis, tacos och Royal Pains. Med andra ord var det en mysfredag. Ikväll däremot ska vi iväg på Halloweeen fest. VI är inte jättesugna på att gå ut så vi ska nog bara dit och umgås i någon timme. Självklart ska vi vara sminkade/utklädda ordentligt ;) Foton kommer imorgon!

Är inte hemma så kan inte erbjuda er några mer snygga mobilbilder. Får bjuda på den här istället..


Take Care

Kommentarer
Postat av: Sara

Naaaa! Sötnosar!=) Men vad då inte känna för att dra ut? Är ju lördag...? Vad har hänt? I better come home soon!

2009-10-31 @ 15:57:40
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0