Innan 2

Det här blir det tidigaste jag har lagt mig sedan jag kom tillbaka till Sverige. Har sett Public Enemies och Run Fatboy Run ikväll. Blev lite för mycket godis och cola för att jag egentligen ska vara glad. Men efter den andra filmen hade jag redan bestämt mig att jag måste träna mer. Jag kommer bli fet om jag fortsätter äta som jag gör. Tror någon i min närhet göder mig lite för mycket, inga namn nämnda (som alltid ;)).

Hoppas ni haft en trevlig helg, min har varit helt underbar. Ska avsluta den nu, precis där jag borde. Det finns inget bättre än att somna lycklig..

Take Care

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhh!! är du i England?? :)

Hoppas du har det fint!!

2009-10-19 @ 11:48:12
URL: http://parbie.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0