En uppdatering

Jag ar i England sa ni far ursakta att jag skriver pa ett engelskt tangentbord. Ar just nu mitt i min 2 veckors parktik i ett engelsktalande land. Jag akte sjalvklart till mina kusiner i Birmingham dar jag snyltar pa allt ;)
Har gjort fardigt delen utav besoket som inkluderar en engelsk skola sa nu ar det dags for att se den engelska kulturen. Eftersom vi inte fatt specifika instruktioner valjer jag att tolka det som tid for att gora vad jag vill aka shopping.

Sa vad har hant sedan 2 veckor tillbaka?
Mitt och Alex forhallande ar slut. Vi var tillsammans i 4 ar och 5 manader. Ingenting varar for alltid och ingen mening att diskutera det nagot mer. Jag har gatt vidare och ar lika lycklig som alltid. Kan inte pasta att jag tagit tid att ta igen mig och bara vara singel, men det ar val inte nodvandigt?

Jag vet inte vem som laser har och jag har redan hort nog med roliga historier om vad jag gor och inte gor sa tror jag lamnar mycket utanfor bloggen fran och med nu.

Lite bilder fran resan och veckan i Birmingham..

Jenny och hennes karaste + varan chauffor

Pa flygplanet = schleten


Jag och Jenny innan planet lyfte


Lunchrast


Leker med smart board nar ingen ar dar


Tvungen att ha den i skolan


Motte dessa tva pa vag hem i torsdags. Snel hest


Tjuren utanfor shoppingcentret Bullring i Birmingham Centre.

Nu blir det mer noje sa uppdaterar om allt som hander senare i veckan. Ska bli shopping i ett mindre omrade imorgon, spannande spannande..

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0