En (jävla) uppdatering

Jag är inte glad. Kanske inte sur eftersom jag inte blir det längre, men fan inte glad! Jag skyndade mig till skolan, stressade hela vägen fram. Jag var så glad när jag trodde jag för en gångs skull var i tid och inte sist. MEN INGEN VAR HÄR!! Jag var den enda som kom till föreläsningen. Jag som anses vara den minst seriösa i klassen (nu när Malin & Pardis hoppat av ;)) var den enda som kom. Pinsamt att sitta här med läraren och småprata innan jag lyckas få iväg honom på rast. Jag borde fortfarande ligga kvar i min säng!!

Ska hålla i mitt tal om The Flying Spaghetti Monster klockan 2 idag så har "lite" tid över innan jag skämmer ut mig. Ska iväg och sola om en stund, men det är allt jag har planerat in idag. Tror det blir att ta igen med lite vänner och spela lite box. Den kanske inte ens funkar längre, med tanke på hur ofta jag använder den.

Nu ska jag maila Sara, hon har inte riktigt fått min uppmärksamhet sedan jag kom tillbaka till Sverige. Sorry bestis!

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0