Busy, busy..

Har haft fullt upp med att bara ligga i sängen och se filmer och serier. Vi pratar hela tiden om att vi ska ta tag i grejer och hur mycket vi måste få gjort, men ändå ligger vi kvar. Tur att vi har lite tid ifrån varandra annars skulle jag nog varit tvungen att hoppa av skolan. Är meningen att jag ska jobba på mitt speech nu och det ska jag så fort jag bloggat. När man vet att man har en skoluppgift som måste göras och kommer bli gjord idag väljer man att dryga ut tiden lite. Bloggen är ju tråkig utan bilder så jag såg ännu en anledning till att vänta med speech-skrvningen.



Vad gör man inte för att slippa skriva speech? Det ska handla om FSM (Flying Spaghetti Monster) vilket är skitkul, men det är fortfarande ett tal som ska hållas inför en grupp och på engelska dessutom. Suck..
Nu får jag väl ta tag i mig och få det gjort. Ska uppdatera mer ikväll (då talet förhoppningsvis är färdigt och tillräckligt).

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0