Stackars, stackars mig

Stressade till skolan, men kom i tid. Vi hade musik/drama så det var massa studdsande omkring och klappa i takt. Något jag hade tvärvägrat för något år sedan, men man få bju' på sig själv lite ;)
Var hos tandläkaren och där borrades det och så fick jag en fyllning. Jag fick bedövning så jag är inkapabel att uttrycka mig med vänster sida utav käken. "Jätte"söt när jag ler..

Är lika bra att jag sitter i skolan där vi inte har cam att ta kort med, jag ser galen ut. Ska snart till friskis med Sara och träna. I need it!

Nu börjar jag längta mer och mer till vecka 48. Sälen :D


I år, från i påsk.


Jag lär inte kunna åka alls nu. Men ska bli kul att slå sig lite :)

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0