Onsdag

Dagen har varit jättebra! Har hållt i engelskalektion och allt har gått schmidigt. Hade planer på att promenera och träffa vänner ikväll, men vädret i Borås är inte särskilt kul. Varför regnar det alltid i dumma Borås?

Därför ska jag, kvällen till ära, tvätta istället! På lördag bär det iväg till Sälen och jag vill gärna ha med grejer jag slängt på tvätt. Kommer inte ha internet i Sälen så blir inget bloggande :(


Taggad :D

Dagens fun-fact: När jag gick i 4an bröt jag lillfingret. Jag gick till skolsköterskan som sa åt mig att det bara var en stukning & att vänta 3 veckor så skulle smärtan gå över. Det försvann inte & när jag tog mig till sjukhuset sa de att det var försent att göra något åt fingret. Det fick alltså växa ihop snett :/ Dumma skolsköterska!

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0