Måndag - Day 1

Nu är jag äntligen hemma efter min första dag på praktiken. Har hamnat i en årskurs 4 med bara 16 elever. Kan det bli bättre? :) Hade lektion i engelska idag och allt gick jättebra.
Är skitseg idag eftersom jag var tvungen att gå upp halv 7 och gå hem. Sov inte hemma inatt då jag slocknade till Inglorious Basterds. Var andra gången jag såg den, störtskön film. Somnade inte på grund av den, var bara så trött..


Blir en mobilbild, rätt nyligen på lilla Mixie i skogen.

Dagens fun-fact: Jag tog mina 2 första hål i öronen när jag var 12 år gammal. Jag svimmade medan det andra togs.. Är jag den enda som lyckats med det?

Take Care

Kommentarer
Postat av: Pär

Din hund är så gullig måste jag säga :), riktigt fin hund.



Haha, roligt dagens fun-fact. Roligt att läsa.

PS. Jag ska bli bättre på att blogga :D

2009-11-16 @ 16:12:37
URL: http://parbie.blogg.se/
Postat av: Em

Tack för kommentaren igår! Vet flera som har svimmat eller varit nära när de tagit hål i öronen. Själv var man en tuffing som skulle ta de 3,4,5 hålet själv i öronen.. Men 6 fick jag hjälp med haha!

2009-11-16 @ 19:23:10
URL: http://zuridunia.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0