Högskolepoäng! :)

Jag älskar när jag ser poäng välla in på kontot som jag inte alls är beredd på. Jag har iofs fått ihop mer poäng än det som registrerats + att jag har godkänt på tentan som är "underkänd" just nu. Bara skönt att få poängen säkrade!


Allt är egentligen godkänt, bara så ni vet ;)

Kom hem fårn träningen nyss, men är inte helt färdig. Måste köra lite mage innan jag ska unna mig en dusch och lite god mat. Tror jag ska ta lite ananas, mums :)

Dagens fun-fact: Jag brukade fixa till mig och ta kort rätt ofta när jag var yngre. Jag sparade endast de "bra" korten och samlingen består av mer än 2000 kort. Bara på mig, ingen annan med i bilden. Rätt udda, tippar jag på :P

Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0