Here it goes..

Här kommer en sammanfattning av min lördagkväll.
Jag fick stressa härifrån eftersom vi skulle börja förfesta klockan 7. Fixade mig och drack lite smått. Allting kändes jättebra fram tills då jag bestämde mig för att "vila" i sängen. Efter det gick det bara down-hill. Jag blev buren ut och körd hem innan 11. Folket däremot var supertrevligt och roligt. Jag var väl den enda pinan där. Skärpning från och med nu!

Här har ni lite bilder innan jag.. ehh.. ja innan allt helt enkelt:


Sara, Madde och jag. I början utav kvällen



Jeans för första gången vid utgång. Men blev juh ingen utgång :(


Anka & jag. Tog hand om mig hela kvällen ♥


Mina brills var uppskattade. Sara söt :)


Madde fräsch i sin nya outfit och frisyr :)


Stackars Linnea fick åka i Fiddes bagage ner till stan.. haha

De flesta åkte till stan och drog till xoy. Jag tog mig till en säng och somnade/däckade direkt. Mår som jag förtjänar idag..

Take Care

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Bild 4. INTE ALLS SÖT! Du kommer få igen Zerri! (kolla igenom hela bild-mappen)

Bild 6. Fanns ledig plats i bilen men hon ville lägga där!;) Sen sticka ut huvudet mellan sätena och sjunga Elfsborgs sånger med mig! Fan vad vi bondade efter det!;)

2009-11-09 @ 11:41:08
URL: http://stilsara.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0