Bra dag.

Har bestämt mig för att idag ska bli en bra dag. Har varit lite olycklig på senaste, men har tatt tag i mig själv och ska se till att få saker gjorda. Har redan börjat fixa med grejer jag ska bli av med på Tradera. Om ni har saker ni inte vill ha, så är tradera det bästa stället att bli av med dem. Det är ALLTID någon som vill ha ditt "skräp". Jag sålde massa pogs för något år sedan, fick rätt bra med pengar för mitt skräp.


Saker jag aldrig använt eller planerar att använda.
Egentligen har jag 3 stora påsar med kläder som ska säljas, men det svåra är att ta kort i dem så att köparen kan se hur plagget sitter på. Behöver någon som hjälper mig med att ta korten och det är väl inte den roligaste tjänsten man kan be om.

Ska fortsätta lägga upp auktioner, främst min ASUS mini-pc. Lite tråkigt att sälja en dator, men har inte använt den på ett halvår. Minns att jag var så glad när jag fått den. Bild från 1 april..

Baj baj mini-laptop.

 

Gårdagens fun-fact: Om jag hade bloggat för ca 1 år sedan så hade min blogg handlat om min xbox. Jag spelade/snackade i mer än 12 timmar/dag online. Främst med amerikanare och britter. Det här pågick 2006-2008. Det va tider ;)

 

Take Care


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0