Bedtime!

Har fått i mig lite mat (andra "målet" för dagen). Mackor med philadelphia ost och rostbiff (igen). Jag behövde få i mig något, trots att klockan är såpass mycket. Har packat gymkläder och annat nödvändigt för morgondagen. Ska bli spännande att få in litteraturseminarium, Workshop, tandläkarbesök och fika innan jag måste träffa Sara på gymmet.
Verkar bli massa smått och gott som händer imorgon, med andra ord kommer jag vara dålig på att blogga. Ska försöka hinna..

Var hos Lina idag och kunde inte låta bli att ta kort på hennes fräscha duschdraperi..

Grymt snyggt..

Ointressant fakta: Jag skriver ordet "lite" minst en gång i varje inlägg. Förra inlägget innehöll hela 5 "lite"! Ni får ju säga till mig när jag hakar upp mig på sånt!

Nej, nu måste jag verkligen krypa ner under duntäcket. Ska upp klockan 7.15 för att gå med Mixie innan det bär iväg till skolan. Kanske hinner blogga då :)

God natt på er och Take Care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0