X-Men Origins: Wolverine

Jag och Alex såg precis färdigt X-men 3, the Last Stand. Det är andra gången vi sett den ihop, men det var ett tag sen. Det är inte riktigt en sådan film man minns eftersom den bara är en förklarande del utav serien. Även om jag älskar X-men serien är det tråkigt när man inte känner att man får ett ordentligt avslut. Det var iofs ganska självklart att det skulle bli en till X-men film! Har längtat så och nu är den här! Den här handlar iofs främst om Wolverine, but me like :)

Hur coolt är det inte? Jag önskar också att jag var mutant!! Hur coolt hade inte det varit att till exempel kunna gå genom väggar eller läsa andras tankar? Jag tror dock att jag hade blivit besviken på alla runt mig då.
Ska bli att spana filmen på bio så snart jag och Alex hinner, ni ska väl också se den?
Bed time! God natt ♥

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0