What the hell..

Vad gör jag uppe kan man ju undra? Jag har precis lagt undan matematikhäftet jag gör innan tentan på fredag. Drack en enrgy drink innan och jag är inte längre immun mot dem (tydligen). Har planerat New York lite mer och fått min första beställning. Brorsan vill att jag ska köpa med något, vilket inte är ett problem så länge alla inte får för sig att jag är en order-katalog. Har planerat att åka dit med relativt lite kläder för att köpa mig massa nytt och fräscht. Vill ha massa grejer med mig, inte minst för att de kommer vara underbara minnen. Kommer troligtvis inte åka till New York igen och ifall jag gör det så lär det ske när jag är äldre och har andra intressen.

Imorgon tar jag ledigt, oväntat? Har lektion om en tenta jag ändå inte kan göra (kommer va i NY). Känns inte så nödvändigt att ta reda på mer om tentan jag ändå inte kommer få göra förrän i augusti. Ska istället plugga mer och kanske planera mer inför New York. Jag kan inte bara låta bli att skriva dumma listor som jag ändå inte kommer bry mig om..

Såg föresten Stylista, hela säsongen, idag. Vinnaren var inte den jag förväntade mig, men serien var trots allt underhållande. Fick lära känna några designers som jag tidigare inte lagt märke till. Snygga outfits, right?


Diane von Furstenberg

Zac Posen

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0