Ute på landet

Jag är tillbaka mitt i ingenstans aka Dannike. Vaknade inatt utav en mardröm att Alex dumpade mig. Jag följde efter honom och sökte svar, men han orkade inte med mig. Dessvärre får jag alltid för mig att mina drömmar är verkliga så jag började fälla några tårar. Jag kramade om Alex och somnade med honom tätt intill. Nu känns drömmen avlägsen, men inatt var den för verklig.


Har inte hunnit göra mycket idag (klockan är ju bara ett!). Vi har ingenting planerat heller, men Alex känner för att se Wolverine på bio. Jag tillhör den där minoriteten som föredrar att sitta hemma och se filmen före att se den på bio. Visst är det väl kul att kunna se filmen på en stor skärm med grymt ljud, men man sitter inte särskilt bekvämt och man har dessutom 100 andra i samma rum.

Föresten, har jag nämnt att jag och Alex har likadana mobiler nu? Egentligen lite onödigt att skriva, men när jag har den snyggare så känns det alltid kul att jävlas med Alex ;)


Vilken är den snygga nu då? Bäst för er att ni tänker på min ;)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0