Times change, people change..

Dagen är snart slut och jag kan inte rapportera att jag gjort något vettigt överhuvudtaget. Har spenderat tid med xboxen för det mesta och det är knappast vettigt..
Har mestadels varit borta i tankar. Funderar mest på vem jag är och vem jag vill vara. Visst låter det rätt dumt när man är 21 år? Jag vill inte alltid vara den jag är, där inget är seriöst och allt handlar om alla andra. Det är svårt att uttrycka sig korrekt på en blogg, men allt står inte helt rätt till helt enkelt. Ska träffa älsklingen imorgon och då blir nog allt bättre. Han behöver plugga, men jag behöver honom.

Nog med det deppiga! Blir snart att hoppa in i duschen och kanske se någon film eller kanske ska man ta fram en bok för en gångs skull? Stephen King är faktiskt grymt bra..


Världens bästa Alex

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0