Tankar

Jag har precis ätit frukost vilket blev championsoppa. Majoriteten hatar den, men jag älskar championsopppa!
Idag är en sån dag där jag inte orkar något. Helst av allt vill jag bara ligga kvar i min säng och deppa. För första gången på länge är jag orolig över min ekonomi, speciellt när jag ska iväg till New York snart. Alex har än så länge stått för allt, men det kommer jag betala tillbaka så fort jag får skatteåterbäringen. Det är hemskt att vara fattig. Det är nog såhär riktiga studenter känner sig och flyktingar med skulle jag tro :P Jag kan alltid påstå att det räcker med någon tusenlapp till shopping eftersom jag åker dit för att se New York, men det vore att ljuga. Min väska ska fyllas med fynd från forever 21, Marc Jacobs... ja allt som är snyggt! Visst kommer jag ha kameran i högsta hugg, men det är mer för andras än min egen skull jag kommer ta hundratals foton.

Sara vill att jag ska med ut. Kände mig mindre taggad tidigare, men nu funderar jag ändå på det. Outfit är inte det stora problemet, kostnaden är. Jag har avstått från shopping i mer än en vecka nu och jag vill verkligen spara så mycket som möjligt. Får väl se hur det blir..


Ska det blir favorit i repris?

Kommentarer
Postat av: elin

nu vet du hur jag känner mig JÄMT! Det är inte kul haha. Själv har jag outfit som problem just nu, men ekonomin är nog egentligen det stora problemet.. men det har jag förträngt ^^

2009-05-20 @ 17:16:01
URL: http://elinkan.blogspot.com
Postat av: Malin

ojdå, inte shoppat på en hel vecka wow!!! ;)



det är faktiskt ganska bra för att vara dig... :)

2009-05-22 @ 16:53:58
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0