Stackars, stackars mig :(

Mina mandlar har svullnat upp big time. Sitter just nu och dricker varmt vatten, så illa är det! Te hade varit mitt första val, men jag tror inte jag vill ha en energikick klockan 1 på morgonen. Är trött från igår så kan faktisk tinte fokusera på skärmen just nu.

Har bestämt mig för att jag förtjänar lite ledighet innan skolan kommer igång så tar ledigt imorrn. Jag tror både min hals och mitt huvud behöver en dags avkoppling. På kvällen ska jag iofs på temakväll så att jag får se alla barnen uppträda. Känns tråkigt att gå själv, men också fel att ta med någon. Alex hade väl varit kul att ha med speciellt när barnen är så nyfikna kring honom, men han ska ju tvunget vara i Göteborg :P

Ska ta och se lite scrubs nu och njuta utav mitt varma vatten. Hoppas ni har det bättre, take care!

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0