Sol i Dannike

Nu sitter jag på altanen och äter frukost. Solen skiner, men inget jämfört med igår. Försökte ta ett foto, gick sådär..

Har precis hoppat ut från duschen med så håret är inte det vackraste. Ska snart ta mig in och platta håret så jag slipper skrämma barnen i Dannike :P
Igår hade jag min nästsista dag på VFU:n och de flesta barnen var jättegulliga :) Dessvärre är det alltid så att när man väl kommer in i mönstret på praktikplatsen är praktiken slut. Efter vfun drog jag till Dannike där vi satt och lekte med mobiler. Jag skruvade isär min från allt skal och alex uppgraderade sin nya mobil. Den djäveln köpte den mobilen jag har funderat på i ett halvår. Men nu ska jag också köpa mig en sådan eftersom min p1i gick i golvet och en knapp slutade fungera :/ Perfekt att ge bort min gamla mobil i present då ^^,

Aja.. ska ägna mig åt håret och att bli brun nu. Take care..

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0