Snabbis-inlägg

Kom precis in från en promenad med Mixie i skogen. Hon kom in med en fästing gående i ansiktet på henne. Visst är sommaren och dess alla små insekter underbara?
Jag kom hem vid fyra och har jobbat med matematikuppgiften till skolan. Eftersom den inte hade något tvång med sidoantal har jag skrivit minimalt, men tillräckligt (hoppas jag). Har hållit på med tradera också eftersom jag insåg att jag inte behöver likadana ögonskuggor fast i olika märken. Och nu har jag planerat att hälsa på mormor och morfar som precis kommit tillbaka från Danmark. De ska iväg igen om 1,5 till Bosnien över sommaren. Roligt när ens morföräldrar reser mer än en själv..

Får rapportera mer om allt som ska hända sen, take care.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0