Planer inför måndagen

På tisdag har jag två inlämningar som ska in och än så länge är en färdig. Jag saknar böckerna som jag behöver referera till så supersöta Jenny har erbjudit sig att låna ut sina till mig över dagen! :) Hon är tydligen färdig, den lilla pluggisen ;)
Morgondagen börjar med att jag tar mig till stan, polisstationen för att fixa pass. Med andra ord får jag se presentabel ut imorgon så att jag slipper skämmas när jag visar passet vid kontroller. Jag vill inte behöva visa ett liknande mitt förra iaf:

Sara beskrev mitt utseende så fint; "du ser ut som en flykting". Med skägg kanske jag skulle sett ut som en terrorist också :P Näe, imorrn blir det plattat hår och lite smink här och där.

Så fort jag är klar med alla dumma uppgifter som ska in på tisdag blir det att skriva på min saga. Jag har gjort det svårt för mig själv genom att köra på en "speciell" saga. Jag hoppas bara att den faller in i den typiska folksagan. Ska kopiera en bit ur den någon dag så kommer ni förstå varför den är speciell. Vi måste dessutom ge respons till en studiegruppsmedlem och jag har blivit ihopparad med den som gnäller lite mer än andra. Får se till att ge henne lite respons så blir hon nöjd.

Ska ta och krypa ner med min fästingsplockare Mixie och sova ordentligt innan the "big" photo shoot! Take care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0