Nostalgi

Har börjat läsa en blogg nu som ger mig en glad känsla. Alla ni som är födda på 80-talet förstår precis vad jag menar, check it out: http://framtidendatiden.blogg.se/

Hon hade nyligen ett inlägg om de uppblåsbara växkorna alla gick runt med under slutet av 90-talet. Jag hade en en blågrön som tog mig jättelång tid att tjöta till mig. Jag var så glad när jag fick den, men en vecka senare gick den sönder. Den gick isär och det var ju inte lätt att sy ihop den igen precis :P Vad tänkte jag på? Blottar innehållet i väskan också, inte för att jag hade mycket att dölja när jag var i den åldern. hittade en jättegammalt foto med väskan på ryggen, usch..


Har suttit ett tag och kollat igenom gamla fotoalbum från den tiden då man inte hade digitalkamera. Har mestadels skämts för hur jag såg ut eller saker jag gjorde och sa då. Mina klädval på den tiden var minst sagt inte de bästa. Hittade den enda bilden jag alltid tyckt om, från min första skoldag. Mamma/Pappa hade följt med mig till skolan och tagit kort på mig när vi hunnit halvvägs hem.

Take care..

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHA VÄSKORNA! jag hade en silver! Fyfan va fula dom är, hade glömt bort det. Måste kolla in den bloggen.

2009-05-19 @ 19:33:37
URL: http://pajron.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0