Min underbara lördag

Jag läste igår faktiskt. Började på en pocket när jag låg i badkaret. Hade fyllt det med varmt vatten, fixat liggunderlag åt Mixie bredvid karet och haft boken intill mig. Kände att jag behövde lite avslappning igår. Det blev boken I dina kläder.
Jag kom inte i säng förrän vid 3 och var tvungen att gå upp vid 8 för att åka med till flygplatsen. Jag, mamma, mormor och morfar åkte till Landvetter och var som vanligt otroligt tidiga. Jag var klädd för tillfället, tror jag..

Morfar, mamma och mormor innan vi sa farväl. Började nästan gråta, kommer sakna dem nåt så otroligt..

Das outfit. Smälter konstigt nog in på Landvetter.

Efter Landvetter åkte vi hem och jag la mig i sängen (igen). Sov till klockan 14, mycket bättre! :) Jag hämtade Alex vid 15.30 och har spenderat hela dagen med honom. Önskar vi hade mer tid ihop, men han har massa tentor och annat jobbigt. Fördel med att gå till lärare: slapp-utbildning. Jag och älsklingen såg film, åt massa gott, fixade med inresetillstånd och bara myste :)

Alex hatar att fotograferas när han inte är förberedd därav den glada minen. Jag som bara ville ha lite bilder till blogg på oss när vi fixade med inresetillstånd/pass.


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0