Min sköna måndag

Tog ledigt idag, som planerat, för att bara ha en typisk dag med Sara. Inte visste vi att vi skulle möta P när dagen drog mot sitt slut. Lite synd att S tabbat sig med skorna, men är han värd det? Vi kan inte annat än att vänta och se..

Köpte lite smått och gott trots att jag borde låta bli, men hade ni kunnat motstå det? 3 plagg från kära Gina Tricot, can't wait to use them!

Jag och Sara shoppade, solade, shoppade och fikade i den ordningen. Vad skulle man göra utan någon som delar samma intressen? Jag är tacksam över att jag inte är fast i mina tidiga spår, förnyelse har hjälp mig.

Kommentarer
Postat av: Becka

Tabbat sig med skorna? Om det är en kille att ha så tittar han inte längre ner än knäna. Och även om han gör det: vem fan bryr sig om skor?

2009-05-13 @ 23:08:51
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0