Min helg so far..

Fick sova ut inatt efter den korta natten efter utekvällen. Alex var ute med Mix och fixade frukosten så jag har knappt behövt lyfta ett finger. Har suttit med skoluppgifter sedan frukosten, men har inte lyckats få någonting färdigt. Har inte heller böckerna jag behöver för att kunna referera. Jag är inte den som egentligen läser en bok och sedan väljer ut det jag tycker är viktigt, utan jag bara letar upp något jag kan använda och kör på det. Jag är så engagerad i mina studier ;)

Hur som helst har jag grymt bra nyheter: jag och Alex ska till New York i första veckan i juni! Blir att resa bort innan vi börjar jobba båda två. Har som sagt fått sommarjobb på Ericsson i 10 veckor och kommer inte ha någon "semester" efter midsommar. Resan kostar bara 2500 kronor tur och retur! Jag har dessvärre inte ett pass just nu eftersom mitt gick ut förra månaden, men det ska jag (förhoppningsvis) hinna fixa. Take care..


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0