Min fantasi..

Jag har knasig fantasi och jag gillar att använda ordet knasig (så det så, Sara :P). Jag passade på att plocka upp min saga som jag knappt börjat med, för att kopiera ett litet stycke. Sagan handlar om sju män som kämpar för att bli havets nästa prins. Den första prinsen försvinner såhär:

De sju männen fick ihop börja skrapa av algerna med sina naglar, likt en enorm trisslott. Fast då hände något tragiskt med en utav de 7 fagra männen, hans nagel bröts! Han kände sig genast illa till mods och hoppade på sin sjöhäst och for hemåt. Innan han med rusande fart red iväg sa han: ”mina naglar är viktigare än alla prinsessor i världshaven”.

Orkar inte vara seriös när man får löjliga uppgifter. Tror min saga kommer bli mindre uppskattad utav läraren, men det får man ta. Ska fortsätta med min uppgift i svenska nu som går ut på att jag drygar ut texten med massa skitsnack.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0