Men..

Har suttit och skrivit sedan jag vaknade. Somnade efter en lång tid imorses och sov till två. Är nästan klar med allt som har med skrivuppgifter att göra. Bara den drygaste och onödigaste kvar, min VFU-portfölj.
I min utråkan hittade stötte jag på DNs test till EU-val. Jag svarade så ärligt som möjligt och förväntade mig att få något så hemskt som socialdemokraterna eller vänstern, men så blev det icke! Kontigt nog blev det så här..

Jag är nöjd.

Men allt är inte bra idag. Är orolig för Alex och hans tentor han ständigt pluggar till. Jag håller tummarna för att han klarar båda två. Mina tankar går också till B, hur är det med dig? Jag hoppas du mår bra och att det jag förfärar inte har inträffat. Jag finns här för dig, ett samtal ifrån. Jag (och Mixie) kommer direkt ifall du behöver oss.

Kommentarer
Postat av: Leia

Hehe, kul test =)

Kram

2009-05-26 @ 12:52:42
URL: http://onlyforever.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0