It's about getting it done..

Har fått klart allt som har med sagan att göra. Det var inte nog med att ge oss den idiotiska uppgiften att skriva en saga, vi var också tvungna att göra en powerpoint med ljud och animeringar. Jag såg till att göra min så dåligt och snabbt som möjligt. Den ser ut som skit, men har uppnått alla kriterier för godkänd.
Har fortfarande mycket att skriva, men vet inte om jag har ork att sitta och bara skriva massa skit hela tiden. Nu ska det bli att ta en paus och spela lite Halo 3. Finns väl inget som lugnar mer än att döda andra i ett spel? eh..

Innan jag lämnar er vill jag nämna att Jenny aka miss Grew har börjat blogga. Check the blog!


It's still alive and blossoming - mot alla odds.

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0