I'm glad to be home

Jag hade hoppats på att dagen skulle vara kortare och jag var faktiskt hemma klockan ett! Förutom den värdelösa föreläsningen så var en viss pyjamas-klädd person inte särskilt uppiggande heller. Jag är glad över att slippa skola imorrn och hela nästa vecka! Vi har tenta och massa annat på gång så vi har rätt mycket ledigt för att "plugga", yeah sure ;)

Igår var jag med hos Sara och bara hade en skön soldag. Vi låg på altanen med smoothie i några timmar och gick sedan in för att ta lite foton. Kläderna var planerade sedan innan så att det skulle bli variation. Kan inte påstå att jag fick ut någon toppenbild, men Sara blev grymt snygg på en. What do you think?


Är nog finaste sommarbilden på Sara. That's my Queen S.
Vi började egentligen med våra nya klänningar från Gina. De är så hemskt fina (knasig ord-mix :P)!

Fråga inte varför jag har armen uppe, men det är bara något jag gör. Bevis på det ser ni nästa bild också. Ser sur ut också vilket jag inte alls var igår (till skillnad från idag).

Sedan begav vi oss ut i det vackra vädret så att Saras grannar skulle ha någon sorts underhållning. Vi posade lite här och där så att alla grannar fick chansen att se galningarna


Från den smutsiga (märkte det i efterhand) trappan tog vi oss till den fina "busken".


Och där har ni armen uppe igen.. Vi ställde oss runt andra sidan huset för att resten utav grannskapet skulle få skåda detta förundransfulla skådespeleri. Vi passade på att ta till lite rekvisita också. Eller assecoarer, kalla det vad du vill!


Nu låtsas vi att Saras skugga inte fanns med i den förra bilden, orkar inte fixa det. Blev 392 foton sammanlagt, men efter att ha kollat igenom och gjort mitt urval är det nu 114. Take care, for now...




Kommentarer
Postat av: Becka

Jättefin bild!

2009-05-13 @ 23:37:45
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/
Postat av: Malin

Den vita tröjan med ränder är skitsnygg, vart har du köpt den?

2009-05-15 @ 18:42:17
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0