Hockey, nej tack!

Då var jag i Dannike som planerat.  Alex ska ut och jogga medan jag sitter och mumsar i mig godis. Har kollat ytterligare mer Gossip Girl idag och såg dessutom sista avsnittet av Scrubs. Kanske inte många som vet det, men Scrubs har slutat spelas in nu. Det är/var en utav mina favortiserier så är lite tråkigt att inte få se nya knasiga dagdrömmar från JD.


Kommer sakna gänget, men tack och lov har man alla säsonger :)

Har på mig en "ny" topp idag som jag köpte förra året, men inte använt än! Den försvann direkt ut affärer och var superpopulär. Själv tycker jag inte den är all that och den väger otroligt mycket! Look...


Jag får väl fortsätta se på hockey med Chris. Han tycker det är kul, men vad är det som är så kul med det? Tror det ligger på kul-skalan precis ihop med handboll - så illa är det! Take care..

Kommentarer
Postat av: Becka

Barnavdelningen, eller? ;P

Alla bra saker har ett slut. Vänner tog slut, Gilmore Girls också. Det verkar som att de enda serier som får fortsätta är de kassa. Suck.

2009-05-09 @ 13:07:17
URL: http://ramstenvarupptaget.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0