Hemma är det stressigt

Jag hoppades att jags kulle få lite lugn när jag kom hem, men det är så mycket jag måste göra här! Har precis blivit färdig med mitt hemmagjorda anpassade yatzy eftersom det ska vara i olika svårighetsnivåer. Blev helt okej enligt mig, men vi får väl se hur kul barnen tycker yatzy är :P Ska ha mitt besök imorgon och det är under min lektion med mattespel som kära Monica ska studera mina lärarkompetenser. Är lite nervös, men är mer nervös för att träffa barnens föräldrar vilket jag ska göra på deras temakväll på tisdag.
Var med Alex i Göteborg där jag köpte min Xperia! Jättefräsch, men just nu är den lite klurig. Har spenderat ca en 30 min på att testa olika funktioner, men behöver nog mycket mer än det för att lära mig mobilen helt och hållet. Är lite kul att skriva med ett grymmare tangentbord än tidigare. Mitt förra var klurigare eftersom bokstäverna delade på tangenterna.
Mitt ex P1i och min nya Xperia.

Något som är nytt här hemma är att mamma har tagit in två duvungar och satt dem på balkongen. Det är andra gången vi har fågelungar på våran balkong, men den här gången valde vi det själva. Mamma hade förstått att deras mor övergivit dem och tagit in dem. Jag vet inte om det var en jättebra idée för de sitter bara ihop hela tiden, trots att vi försöker mata dem. Någon som vet vad man ska göra?





Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0