God natt..

Dags för sista promenaden med Mixie och för mig att se mig över axeln varje sekund. Jag tror inte jag nämner tillräckligt ofta hur kul det är att bo på Hulta, där folk pissar i hissar, hämtar sopor från återvinningen (istället för lämnar) och där man höra "ey, mannen" oftare än "hej". Det finns så många andra upplevelser, men jag kan inte berätta om dem alla, ni måste se dem själva!
Nog med skit om Hulta, jag och Mix ut och sen är det sängdags. Hoppas ni redan ligger och sover, jag önskar jag också gjorde det.


Psst: beware, Mixie is watching you.

Kommentarer
Postat av: elin

hulta låter inte som nåt höjdarställe, speciellt inte det där med återvinningen.. haha

2009-05-24 @ 12:50:16
URL: http://elinkan.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0