Expressen och GT

Jag är inte den som läser tidiningar överhuvudtaget och då inte expressen eller gt. Men nu är det så att familjen Thor alltid är snälla nog att ge mig ett ex utav varje som jag tar med hem. Då är det självklart en enormt viktig nyhet på första sidan. Här ser vi då den stora katatstrofen som Expressen skriver om:


Jag är i chocktillständ, precis som ni!

Om ni minns för ett bra tag sedan hade jag tatt ett foto på en registreringsskylt på en bil där det stod "Farshid". Jag kollade på GT:s framsida och bläddrade till de rätta sidorna. Där hittade jag "Mahmoudi, Farshid - Lexus RX 330 - 04". Han har alltså minst en BMW och en Lexus..


Så ni som bor i Borås bör vara på jakt efter Farshid, killen verkar ha pengar ;) Take Care



Kommentarer
Postat av: Malin

Tack för den här informationen! Jag ska komma ihåg det när jag letar efter min nya "sugar-daddy"!! :P

2009-05-10 @ 14:51:13
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0