Ett besök i Gällstad

Sara hade bil så vi bestämde oss för att dra till Lager 157 aka Gällstad. Tydligen är det någon grand opening ikväll på deras internetshop och nya avdelningar. De har dessutom designat om hela stället. Vad jag tycker om det? Ren skit. Hittade ingenstans, kläder överallt och man vet inte vart man ska gå. Vi hittade inte det vi alltid letar efter, priser saknades på det mesta och musiken var som alltid skit. Vi orkade inte vara kvar tillräckligt för att se uppträdande och den nya avdelningen där man ska byta ut sina kläder. Som jag har fattat det ska man byta ut sina kläder mot de på den avdelningen, med andra ord second hand och betalning med second hand. Inget för mig.

Träffade kära Tina med son också. Han var lika glad som alltid och Tina var busy busy. Är grymt imponerad över hur hon orkar allt och hur hon håller till rutiner.

Här har vi dagens outffit. Förra gången vi var i Gällstad var jag knappast snyggt klädd jämfört med Sara. Så jag såg till att vara presentabel..



Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0