Borås Borås

Då var jag hemma i kära Borås. Hade Alex med mig hem ett tag för att träffa Mixie och sedan åkte han till Göteborg. Jag sa att jag skulle plugga va? Får se hur mycket det  blir utav det.. Ska hoppa in i duschen och städa lite.
Imorgon tar jag ledigt (jag TAR) för att sova och umgås med min kära Sara. Det ska bli solning, shopping och troligtvis fika. Får se om jag köper något, har inte riktigt lika mycket kvar på konto efter de senaste inköpen :P

Jag och Sara får nog planera lite inför våran heldag på torsdag då det blir Varberg på dagen och X&Y på kvällen. Tror inte det finns en bättre kompis att spendera hela dagen med, bästiiis :) Madde och Elin fick erbjudandet, men tydligen är nationella proven i matte viktigare? Sedan när kommer skolan först tjejer? Skäms! ;)

Lite onödiga tankar för att få er att grubbla:

- Är P en player eller vill han ha mer?
- Hur går det för Nenad att bo hemma hos päronen (mor, far + 3 syskon) med sin fru?
- Hur kan alla pizzeria-ägare ha svindyra bilar och fräscha hus? hum..
- Är allas depressioner ett rop på hjälp eller ett rop på uppmärksamhet?
- Hur klarar sig F nu när far lämnat familjen för en annan?
- Kommer V någonsin kunna släppa sonen hemma för en kväll med tjejerna eller ska jag sluta hoppas?

Klura på dem ;)

Kommentarer
Postat av: Sara Johansson

Lite Gossip Girl stuk på de sista där...

Is P a real player or does he want some more? S gave him an ultimatum, what will it be? All I know is that boring MSN-conversations are for looser. And S is more a fan of winners.



Will V ever let go of her son and have fun with the girls? Apparently the King does, why not her?



You now you love me,

XOXO

Gossip Girl...

2009-05-10 @ 22:50:09
URL: http://stilsara.blogg.se/
Postat av: Malin

Det låter som du är väldigt engagerad i skolana just nu :P nej jag ska itne säga ngt, förstår dig totalt iaf med tanke på vad som hände i veckan.. :/ Vad ska ni göra i varberg då? playan eller?

2009-05-10 @ 23:27:19
URL: http://malinslivsblogg.blogspot.com
Postat av: elin

hahaha! jadu vi får allt se hur mycket man ska plugga till det där nationella ;) antagligen inte så mkt som man borde!

2009-05-11 @ 17:28:07
URL: http://elinkan.blogspot.com





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0