Before I say my good nights..

Har precis sett 3 avsnitt av Gossip Girl på raken. Hade kunnat se tusen till, men ska träffa Sara tidigt, redan klockan tre!! Ska därför ta och ägna lite tid åt att sova och drömma mer konstiga drömmar. Igår natt var jag med i Manhattan med Gossip Girl gänget och jag var otrogen mot alex med Eric, Serenas homosexuella bror. Väldigt knasiga drömmar på senaste..
Men det jag ser gör enorm effekt på mig och på hur jag beter mig. Gossip Girl där allt handlar om utseende och klass får mig att vilja ha mer, göra mer och mycket annat. Det är därför jag älskar serier - de funkar för mig :)

Har valt ut vilken överdel det blir imorgon och kan inte påstå annat än att den är Gossip Girl inspirerad. Me like, vad tycker ni?

Kommer passa finfint med mitt nymålade nagellack som jag fick en superbra bild på.. njaaa:


Fokuserar på imorgon just nu. Vi får se hur det här veckan visar sig vara, jag hoppas på överraskningar och lyckade atentat ;) God natt på er och take care

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0