Ursäkter & Bortskyllningar

Precis när jag skrev färdigt rubriken tillkom en ny ursäkt till varför bloggandet dröjt. Alex ringde så fort jag skulle börja skriva. Nu har vi iofs lagt på och ligger förhoppningsvis sover.
Har haft lite jobbiga dagar på senaste. Kännt mig lite nere när det gäller allt fast främst på vännersidan. Idag bestämde jag mig dock för att jag ska sluta störa mig på småproblem och bara ha kul. Finns ingen anledning att vara sur på någon som inte ens fattar att den har gjort något fel. Förutom att jag varit lite allmänt dyster så har jag bidragit till det med att hålla mig vaken under nätterna och sova bort dagen. Klockan är, som ni kan se, strax efter halv 4 på morgonen. Jag sitter inte uppe bara för skojs skull utan jag gör mig redo för London. Jag och Sara ska som sagt sitta och vänta på flygplatsen tills Oxford Street får liv i sig. Då blir det att sitta hela natten lång och sedan dessutom köra en heldag shopping. Om det inte hade varit Sara jag åkt med hade det aldrig funkat, men vi pushar varandra att hålla igång. Vi kommer vara extremt trötta, men det kommer vara London och då måste man ge allt. En sann shopoholics tankar.

Jag har tagit en bild på outfiten jag tänkt mig. Den är rätt okej, men väldigt tråkig. Det blir ett långt svart linne med svarta tights till. Sen är det en militärfärgad jacka från H&M vilket kommer matcha helt perfekt ihop med mina ljusblåa "fejkpuma" skor. Synd att jag inte fick med den på bild. Det hade varit klockrent att se den matchningen.



Idag har jag för första gången skitit i att gå till ett studiegruppstillfälle. Med mina förra studiegrupp hade nog det här aldrig hänt, mycket för att jag kände att de gillade att ha mig där, men också för att vi körde på att man inte var tvungen att gå på föreläsningen inför studiegruppstillfället. Det känns väl lite ovärt att gå till skolan i 3,5 timme bara för att slippa komplettera en text på egen hand vilket tar max en timme. Jag vaknade istället klockan 12 (skolan började 9) och gick ut med vovven. Det var en skön vårkänsla i luften idag och jag passade på att ta kort.  Åt en panpizza och insåg att jag hade tråkig mentorsträff idag. Jag hasade iväg mig själv till skolan där en fjärdedel utav mentorsgruppen sket i att komma. Själv satt jag där och pillade med naglarna och hårtoffsen under 1,5 timme. Jag satt åtminstone inte och kollade på klockan och suckade som vissa andra :P
Mer än så gjorde jag faktiskt inte idag. Har spenderat säkert 5 timmar framför xboxen för att tiden skall gå. Tog lite mer kort på Mixie och på dagens outfit. Den blev lyckligt utvald när jag var halvsovandes och nyvaken.




I know a "kodak-moment" when I see it; Mixie biter på sig själv.



Imorgon blir det lite mer vettigt bloggskrivande och mina sista funderingar innan det bär iväg till London. Ha en god natt :)



Kommentarer
Postat av: vesna

Fina bilder, härlig blogg ...

En blogg i min smak !!!

2009-03-12 @ 06:09:17
URL: http://vesna.blogg.se/





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0