Sötsugen och allmänt uttråkad

Dagen har jag spenderat med att främst kolla på Psych. En grymt rolig serie, man vet aldrig vad som kommer härnäst. Men jag har varit grymt godissugen hela dagen. Jag har velat ta mig till Ica Supermarket (hela 30 meter bort), men har bara inte haft orken. Jag funderar på att gå dit nu, när jag fortfarande har chansen att köpa mig en liten 200 grams choklad. Jag älskar marabou, speciellt med hasselnötter :)

Nog talat om godis. Imorrn har jag tagit ledigt, jag har alltså egentligen en lektion.. Känns lite onödigt att gå på en enda föreläsning. Ska bli skönt med en sovmorgon, eftersom jag bara får 2 till den här veckan ;)

Så! Köpt mig en marabou Scweizer Nöt 200 grammare! Tog mig minst 5 minuter att hitta den. De fanns inte där allt annat godis låg nämligen! Men efter allt stressande och beslutsångest kring brejk, kexchoklad och daim hittade jag äntligen min kära marabou choklad. Tydligen måste de stå nära kassan eftersom de kan få ben :P Många som snor dem antagligen.. Who can blame them? They are delicious :)


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0