Psych you out in the end

Skolan idag var inte särskilt givande, fast tycker jag någonsin att den är det? Lektionen varade i tre timmar och var en Workshop, i detta fall Workshop "Bas". Vi fick lära oss positionstal, t ex räkna binärt, tre som bas, fyra osv. Jag snappade upp allt den första halvtimmen och tröttnade direkt. Ingen utmaning = inget skoj. Men det var obligatoriskt så jag fick hålla ut hela lektionen. Det fanns dock andra som inte riktigt förstod.. En kvart innan vi slutade sa mina bänkkamrater till varandra "Jag tror jag börjar förstå nu", den andra svarade "Jo, jag med" och delade ett leende. Jag satt där och tänkte wtf how slow can someone be? Jag skyndade mig hem efter att ha ursäktat mig till läraren efter att jag ropade ut alla svaren när han långsamt försökte gå igenom alla tal på tavlan. Väl hemma kröp jag ner under täcket med Mixie bredvid mig och sov några timmar.
Efter att ha vaknat blev det en kort promenad med Mixie för att sedan gå en längre med Tina och Gabriel. Han verkade glad över att se mig och jag tror nästan han kommer ihåg mig :) Jag får alltid en önskan att skaffa barn när jag är nära de riktigt små..inte bra. Jag fick också mina 2 boxar idag, Gilmore Girls & Friends. Får bli något maraton med någon kompis tror jag!



Mina 3 boxsamlingar, more to come. Tina & Gabriel. Jag på g hem i telefon med Alex

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0