Min bärbara kärlek

Ni som har bärbara datorer förstår vad jag menar med min rubrik, men jag blev nyss väldigt irriterad på min laptop. Något stod inte rätt till med M-tangenten. Så jag tog bort tangenten och försökte hitta felet. Jag petade på den i säkert 5 min o kunde inte se vad som fastnat under den. Till slut blåste jag bara allt jag kunde på den (för att få bort smutsen) och då var den plötsligt i funktion igen. Jag satte tillbaka tangenten och var hur glad som helst över att jag till slut löst det, men då fan råkade jag visst blåsa smutsen till en annan tangent istället. Hur störande som helst.. nog om tangenter nu :P

Idag vaknade jag runt 2, självmant eller inte så var jag ändå trött. Jag städade lite smått i rummet och målade naglarna. Ja, ungefär så spännande har min dag varit. Jag har spelat xbox 360, ätit och precis kommit från duschen. Något mer ointressant som jag kan dela med mig om är att jag tar alltid på mig en Batman badrock efter en dusch. Jag är inte en utav de som torkar sig och tar på sig kläder, nej jag sitter i min badrock tills jag är torr. Samma gäller håret, det torkar alltid förr eller senare.



Batman

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0