Me-time

Jag har aldrig förut brytt mig om att se bra ut när jag går någonstans. Kläder är en passion, men om jag bara ska till skolan så blir det första bästa som får duga. Jag vet inte varför och vad som har förändrats men jag förbereder alltid en uttänkt outfit och ser till att se bra ut när jag går utanför lägenheten. Jag tror det har mycket med våren att göra. Nu slipper jag ha på mig ensidiga tjocktröjor och stickade, tunga och färglösa plagg i allmänhet. Jag fick en jättefin komplimang idag också och jag bara kände mig själv lyftas upp. Jag måste verkligen börja uppskatta mina vänner mer och ge dem komplimanger. Känslan som jag fick vill jag att alla ska dela med mig :)
När jag och Alex började dejta för ca 4 år sedan vet jag att folk frågade sig vad gör han med henne. Jag brydde mig inte särskilt mycket då utan var glad över att han var min. Men eftersom jag fortfarande minns det så väl, betyder det att det gör skillnad. Jag hoppas jag aldrig behöver höra det igen.



Efter massa plugg o läsande utav dryg bok. Sminket är borttaget och det syns..

Föresten, jag har för en gångs skull hållt mig till en rengörings produkt! Jag har tidigare alltid gett upp eller bara inte haft ork att ta mig tid att använda produkten. Jag känner verkligen att rengörings mjölken jag använder gör skillnad, om inte annat så känner man sig fräschare och renare i ansiktet. Ifall ni inte redan har rengörings mjölk som funkar bra så rekommenderar jag Garnier Clean & Fresh


Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0