Mascara

Kom bara på att jag måste blogga om lite mascaror jag provat nyligen och som jag gillar starkt. Jag är inte en utav dem som inte känner sig sminkad utan mascara. På mig gör mascaran helt enkelt inte mycket skillnad, men om man använder rätt sort kan det bli grymt snyggt. Så ni som har en mascara som aldrig blir tillräckligt svart eller utnyttjar era fransar till max listen here... :)

Det finns tre stycken som jag rekommenderar varav en utav dem äger jag dessvärre inte :(

Mitt 1. val

Lancomes mascara Fatale. Ögonfransarna blir fylliga, kolsvarta och får grym volym. Borsten är i plast och har bara 3 rader till skillnad från vanliga som har massa små strån. Om det är någon mascara jag kan tänka mig betala mycket för är det denna. Pris (KICKS): 265 kr

Mitt 2. val

Diors Diorshow Blockout. Den här mascaran har extra tillsatt puder för att fransarna ska bli så svarta som möjligt. Borsten är väldigt fyllig och mascaran lätt att applicera. Anledningen till att den är mitt andra val är för att fransar blir spridda, grymt svarta och väldigt långa. Pris (KICKS): 255 kr

Mitt 3. val


Diors Diorshow (orginalet). Jag provar just nu den här mascaran. Den är väldigt fräsch och ger volym och många spridda fransar. Borsten är större och klumpigare än Blackout versionen, men väldigt lätt att applicera. Ska föreställa mascaran som används vid modevisningar eftersom den ger glamorösa fransar. Har ni märkt det på mig? Nej, inte jag heller. Pris (KICKS): 280 kr

Gå nu och köp Lancome Fatale, you'll love it! ♥

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0