Måndag igen? suck..

Nu sitter jag i skolan på föreläsning i grammatik (igen). Grammatik är lika tråkigt nu som det var när jag var "liten". Önskar jag kunde ligga kvar i min säng och om inte annat så önskar jag att denna salen hade fler uttag så att jag kan ha min bärbara dator på. Har 14 minuter kvar av batteriet, men 1 timme kvar utav lektionen. Det som håller mig levande är längtan efter sömnen, på sunhouse eller hemma :P
Alex är hemma i Dannike och sover. Det är grymt orättvist att han får 2,5 veckor ledigt och jag inte får något påsklov alls. För ett tag sedan hade vi till och med lektioner inlagda på långfredagen!



Är det jag eller syns det att jag sover med öppna ögon?

Får ta och skriva lite mer när jag orkar driva kroppen (och datorn för den delen). Ha en skön dag :)

Kommentarer





Skriv något :) :

Namn:
Komma ihåg mig?

E-postadress: (visas ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0